Prinsă în caleidoscopul timpului,
imaginea lui Eminescu dobândește nuanțe diferite în încercarea de descifrare a
realității sale sufletești. Fiecare filă
a operei sale este o căutare și o regăsire într-un univers ficțional.
Activitățile propuse, reprezintă
pentru elevi, o provocare, pentru ca aceștia să-și manifeste talentul creativ,
șlefuind forma cuvintelor, să atingă inima poetului și să-i pătrundă nemurirea.
Proiectul urmărește să încurajeze
deschiderea culturală către forme multiple de manifestare artistică a elevilor,
să valorifice potențialul creativ și interpretativ al acestora, pentru
cultivarea simțului estetic și a gustului pentru lectură.
- aprofundarea cunoștințelor despre universul operei lui Eminescu ;
- dezvoltarea abilităților de lectură ;
- cultivarea simţului estetic (lectură, muzică, eseu) ;
- familiarizarea cu textul poetic/liric ;
- interpretarea, într-o manieră personalizată, în limbajele altor arte, a unor fragmente sau aspecte din operă ;
- dramatizarea unor secvențe din textele eminescene.
Clasele V-VI
LOCUL I – URSA MARIA LARISA, clasa a VI-a B
LOCUL al II-lea – SIMA MARIA ANDREEA, clasa a VI-a B
LOCUL al III-lea – OPRIȚA CĂTĂLIN, clasa a VI-a A
Clasele
VII-VIII
LOCUL I – CIORBEA AURA, clasa a VIII-a B
LOCUL al II-lea – CÎMPIAN ANA MARIA, clasa a VIII-a
B
LOCUL al III-lea – GHERMAN ALEXANDRA, clasa a VIII-a
B
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu