Campania
„Hai pe net!” 2015 este dedicată în primul rând celor care nu au mai folosit
internetul până acum, dar încurajează și utilizatorii conectați să beneficieze
din plin de o serie de aplicații și servicii online care să le îmbunătățească
calitatea vieții. Obiectivele
generale ale Campaniei „Hai pe net” sunt să aducem România online, să exploatăm
la maximum potențialul social și economic al TIC, în special al internetului –
suport vital al activităților economice și sociale, atât în afaceri, muncă,
joacă cât și în a comunicare.Campania Hai pe net! este o campanie de incluziune digitală organizată
de Fundația EOS Romania în parteneriat cu telecentre, biblioteci
publice, școli, Puncte de Acces Public la Informație (PAPI) și alte
organizații și instituții dedicate alfabetizării digitale în Romania. În anul
2015 campania va avea loc în perioada 23-29
martie cu sprijinul partenerilor strategici precum: rețeaua națională de
ecentre, ANBPR - Asociația Națională a Bibliotecarilor și
Bibliotecilor Publice din România, Ministerul pentru Societatea
Informațională, Certipro Education, Microsoft și Liberty Global.
Campania de derulează sub patronajul inițiativei Grand Coalition for
Digital Jobs a Comisiei Europene și a campaniei eSkills for Jobs 2015.
Evenimentul derulat în România
este parte integrantă a campaniei Get online week 2015 (www.getonlineweek.eu) derulată la nivel
European de către organizația Telecentre Europe (www.telecentre-urope.org) – o
campanie de responsabilizare digitală prin care telecentrele urmăresc
stimularea ocupării forței de muncă, formarea și certificarea competențelor
digitale (eCompetențe) precum și locurile de muncă care necesită utilizarea Tehnologiei Informației și
Comunicațiilor (TIC) în comunitățile din întreaga Europă.
Coordonatorii proiectului: prof. Octavian Mihai RUSU și
prof. Marius Cosmin PINTEA
Echipa de proiect: prof. Tunde Erika VENTER, prof. Corina
RADU
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu